15.1.11

Νυχτερινή προσευχή

Προστάτευσε τον -ζωή.

Ζωή με τη φασαρία και τα χρώματα.
Εσύ σκοτώνεις τη σκέψη.

Προστάτευσε τον -ζωή.

Τον ξέρω γιατί καμιά φορά είμαι κι εγώ. Τον ξέρω.
Όταν χάνεται μέσα, κι η πραγματικότητα τον ξεπερνά.
Όταν είναι μπροστά στον καθρέφτη,κι ελπίζει ότι περπατά στο ρυθμό που χτυπάει η καρδιά του κόσμου.
Όταν γονατίζει από την παντοδυναμία του τώρα,και δεν χωράει παρά μόνο ένα μικρό κομμάτι απ' όσα ορέγεται η τίγρης του.

Συγχώρεσε τον.

Μετανιώνει ειλικρινά, για όλα τα βράδια που άφησε να του ψιθυρίζουν τρελοί τα όνειρα τους.

Αμήν.

...

Λόγια μεγάλα, ποιητικά,ανεκτέλεστα
λόγια κοινα,κενά,καπνός κι αιθάλη
που ίσως διαβάζοντας τα να με οικτίρετε
γελώντας και κουνώντας το κεφάλι

Η μόνη μου παράκληση όμως θα΄τανε
τους στίχους μου να μην ειρωνευθήτε.
Κι όπως εγώ για έναν αδερφό εδεήθηκα
για έναν τρελόν εσείς προσευχηθείτε.

Νίκος Καββαδίας
"Γράμμα στον ποιητή Καίσαρα Εμμανουήλ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: